T.C. Mİllî Eğİtİm BakanlIğI
VAN / ÇATAK - Çatak Halk Eğitimi Merkezi

ÜCRETLİ USTA ÖĞRETİCİ SIRALAMA KESİN LİSTESİ VE SÜREÇ

2025-2026 Eğitim Öğretim Yılı Ücretli Usta Öğretici Sıralama Listesi aşağıda yayınlanmıştır. Müdürlüğümüz bünyesinde eğitici olarak görev alacakların resmi uyması gereken düzen ve yerine getirmesi gereken iş ve işlemler vardır. Planlı hareket edilmesi bu sürecin daha sağlıklı yürütülebilmesi açısından çok önemli olup, belirtilen hususlara riayet etmenizi sizlerden rica ederiz.

2025-2026 tüm eğitim camiasına hayırlı olsun.

>>ÜCRETLİ USTA ÖĞRETİCİ Kesin Sıralama Listesi (23 Sayfa PDF)ok-hareketli-resim-0061 TIKLAYINIZ

>>MEB PERSONELİ Kesin Sıralama Listesi (2 Sayfa PDF)ok-hareketli-resim-0061 TIKLAYINIZ

>>EMEKLİ Kesin Sıralama Listesi (2 Sayfa PDF)ok-hareketli-resim-0061 TIKLAYINIZ

>> KAMU PERSONELİ Kesin Sıralama Listesi (2 Sayfa PDF) ok-hareketli-resim-0061 TIKLAYINIZ

>>TAKVİM DIŞI ÜCRETLİ USTA ÖĞRETİCİ Kesin Sıralama Listesi (1 Sayfa PDF)ok-hareketli-resim-0061 TIKLAYINIZ

>>TAKVİM DIŞI MEB PERSONELİ Kesin Sıralama Listesi (1 Sayfa PDF)ok-hareketli-resim-0061 TIKLAYINIZ

>>TAKVİM DIŞI EMEKLİ Kesin Sıralama Listesi (1 Sayfa PDF)ok-hareketli-resim-0061 TIKLAYINIZ

>> TAKVİM DIŞI KAMU PERSONELİ Kesin Sıralama Listesi (1 Sayfa PDF) ok-hareketli-resim-0061 TIKLAYINIZ

 


SIRALAMA LİSTELERİ YAYINLANDIKTAN SONRAKİ SÜREÇ

Kurs açacağınız alan ile ilgili Müdür Yardımcısı, kurs planlamaları yapmak ve süreçten bilgi vermek için SIRALAMAYI GÖZETEREK usta öğreticileri guruplar halinde Müdürlüğümüze davet edeceklerdir.

Sizlere yapılacak daveti almadan ve duyuruları incelemeden kurs görevi için dosya teslimine gelinmemelidir.

 

Kesin Sıralama Listeleri yayınlandıktan sonra, sehven onay verilen istek başvurusu, belge veya kurs olabileceği düşünülerek, açmak istediğiniz kursa onay verilmiş de olsa; kurs açılma aşamasında KURS AÇMA YETERLİLİĞİ UYGUN OLMAYAN kişilerin KURSU REDDEDİLECEKTİR.

 


 

 

KURS AÇMA, EVRAK TESLİMİ VE ONAY İŞLEMLERİ

1- İstenen tüm evraklar, sorumlu Müdür Yardımcısına eksiksiz bizzat teslim edilir. Posta veya dolaylı yoldan evrak kabul edilmez.

2- Kurs Açma Evrakları, Müdür Yardımcısı tarafından gerek belgeler alınırken gerekse alındıktan sonra incelendiğinde, tam ve hatasız ise e-yaygın sisteminden kursun açılma sürecini başlatabilir ya da bir sorun veya eksik durumunda red edebilir.

3- Kurum Müdürü e-yaygın sisteminden onaylayabilir ya da red edebilir.

4- İlçe Milli Eğitim Şube Müdürü e-yaygın sisteminden onaylayabilir ya da red edebilir.

5- Son olarak İlçe Milli Eğitim Müdürü e-yaygın sisteminden onaylayabilir ya da red edebilir.


ORYANTASYON EĞİTİMİ / BELGESİ İÇİN AÇIKLAMA

Kursu açılacak olan Usta Öğreticinin Oryantasyon Seminer Belgesi yok ise, Oryantasyon Seminerine katılmalı ve başarılı olmalıdır. Öğretmenlik alanı mezunları ile Formasyon Belgesine sahip olan lisans mezunlarının dışında kalanlar bu seminere katılmalıdırlar. Seminer yaklaşık 3 gün sürmektedir. BAŞVURUNUZ: e-yaygın / e-devlet şifresi ile internet üzerinden yapılmalıdır.

 


E-YAYGINDA KURS AÇILDIKTAN SONRAKİ İŞLEMLER

sınıf

Kursu e-yaygın üzerinden planlanan ve onaylanan Usta Öğretici  e-devlet üzerinden giriş yaparak açılan kursuna "EĞİTİCİ GÖREV ONAYI" vermelidir.

1- Usta öğretici ok-hareketli-resim-0061Yıllık Planını hazırlar ve ilgili Müdür Yardımcısına imzalatır. Kurs defteri alır ve kursun yıllık planı doğrultusunda her bir ders saati için ayrı ayrı olmak üzere kurs süresince doldurulur ve Usta Öğretici tarafından imzalanır. Kurs defteri haftalık/aylık olarak puantajla birlikte dersten sonra ilgili Müdür Yardımcısına mutlaka imzaya getirilir.

2- Kursiyerlerin devamsızlıkları; özürlü /özürsüz her bir modül saatinin 1/5'inden fazla olmamalıdır. Kursiyer sayısı 8'in altına düştüğünde ivedi ilgili Müdür Yardımcısına bilgi verilir. Kursun devam edip etmeyeceğine mevzuat çerçevesinde karar verilir.

3- Usta Öğreticinin kursa gelememesi veya kurs yerinin acil terk edilmesi gerektiği durumlarda ilgili Müdür Yardımcısına ivedi bilgi verilmelidir. Sağlık durumları için rapor alınmalıdır. Kurs yapılmayan gün/saat puantajda belirtilmelidir . Bu günlerin yerine telafi de yapılsa ücret ödenmesi mümkün değildir.


AŞAĞIDAKİ İŞLEMLERİ UNUTMAYINIZ!

 

* Sıralama listesinde isminizin olup olmadığına baktınız mı?

* Oryantasyon Kursuna katılacağınızı biliyor musunuz? 

* Açmak istediğiniz kurs için "Kurs Merkezi Onay"ı aldınız mı?

* İstekli öğrencilerden dilekçe aldınız mı? 

* Kursunuzun açılıp açılmadığını e-yaygın sisteminden takip ettiniz mi? / ediyor musunuz?

 


MODÜL/KURS SONUNDAKİ İŞLEMLER

evrak

1- Her modül sonunda değerlendirme sınavı yapılır. Değerlendirme Sınavları Kursun durumuna göre yazılı ya da uygulamalı yapılır. Değerlendirme notları ve devamsızlık bilgileri e-yaygın sistemine geciktirilmeden girilir.

2- Kursun bitimini takip eden 5 iş günü içerisinde Kurs Bitiş Formları, Sınav Evrakları (varsa), Kurs Defteri ve Kurs Planı, ilgili Müdür Yardımcısına teslim edilir. Sona eren kursla ilgili kurs bitirme işlemleri tamamlanmadan yeni bir kurs planlaması YAPILAMAZ.

rs bitirme işlemleri tamamlanmadan yeni bir kurs planlaması YAPILAMAZ.


 

GÖREV ALACAKLARIN DİKKAT ETMESİ GEREKEN HUSUSLAR

1. Devlet memurlarının tutum, davranış ve vakarına uygun davranılmalıdır.

2. Öğrenci sayısı 8'nin altına düştüğü zaman müdürlüğümüze bilgi verilmelidir.

3. Kurs süresince kurs yerinde bulunulmalı, izinsiz ayrınılmamalıdır.

4. İzinli olunan yada rapor alınan günler için puantajda devamsız olarak girilmesi gerekli mazeret belgesi kuruma sunulmalıdır.

5. Konular ders defterine belirtilen sürede işlemelidir.

6. Devamsızlıklar belirtilen sürede e-yaygın sistemi ile ders defterine işlemelidir.

7. Kurs/Ders defteri her ay puantajla birlikte ilgili Müdür Yardımcısına imzaya getirmelidir.

8. Yıllık Plan belirtilen sürede hazırlamalı veya imzalatmalıdır.

9. Dersler plan dâhilinde işlemelidir.

10. Açılan kursun niteliği ile yapılan kursun niteliği aynı olmalıdır.

11. Kurs anında bulunanlar ile E-Yaygın sistemindeki kursiyerler aynı olmalıdır.

12. Modül/Kurs Sınavları zamanında yapılmalı ve zamanında e-yaygına işlenmelidir.

 

13. Kurs bitiminde (5 gün içinde) geciktirilmeden evraklar Müdür Yardımcısına teslim edilmelidir.

Paylaş Facebook  Paylaş twitter  Paylaş google  Paylaş linkedin
Yayın: 06.10.2025 - Güncelleme: 06.10.2025 11:38 - Görüntülenme: 63
  Beğen | 0  kişi beğendi